Radu Vîlceanu, general manager al ContentSpeed: Avem oportunităţi de extindere în unele dintre cele mai interesante ţări din Europa de Est, dar şi Spania, Portugalia şi chiar Egipt. Acum companiile caută proiecte de tipul one-stop-shop

Autori: Alexandra Cepăreanu , Adrian Seceleanu 20.12.2022

„Soluţiile de tip Software as a Service (SaaS) au o creştere galopantă la nivel global. Vorbim de un public ţintă format din IMM-uri, companii din retailul tradiţional şi producători mici şi medii“.

ContentSpeed, companie locală specializată în furnizarea de soluţii software pentru industria de comerţ electronic, al cărei pachet majoritar de acţiuni a fost preluat anul trecut de către grupul polonez Asseco prin divizia sa de soluţii de plăţi Payten, are oportunităţi de extindere în Europa de Est, dar şi în ţări precum Spania, Portugalia şi Egipt.

„Oportunităţile sunt multe, deoarece ContentSpeed este prima companie din grup care realizează platforme de eCommerce şi atunci am cristalizat oportunităţile la nivelul întregului business ASEE (Asseco SEE). Spre exemplu, în prezent, companiile, în general, caută proiecte de tipul one-stop-shop, care implică multe componente, de la procesarea plăţilor online, dar şi POS-uri fizice, aplicaţii de mobil şi site-urile în sine“, a spus pentru ZF Radu Vîlceanu, general manager al ContentSpeed.