Antreprenori locali. Grupul Carmistin al familiei Paraschiv, unul dintre cei mai mari jucători din producţia de carne, intră pe piaţa ouălor bio cu brandul La Provincia. Românii cheltuie circa 300 mil. euro anual pe produsele bio

Autor: Florentina Niţu 07.04.2023

Andrei Brumaru, CEO, Carmistin: „În următorii cinci ani, în perspectiva noastră, cererea va creşte constant. Capacitatea de dezvoltare este foarte mare şi piaţa se poate dubla.“

Grupul Carmistin, controlat de familia Paraschiv, ce cu­prinde peste 20 de com­panii active în producţia de carne de pasăre, creşterea porcilor, creşterea bovinelor, dar şi în producţia de cereale, intră pe piaţa ouălor bio cu brandul La Provincia, mizând pe cererea crescută a românilor pentru produse sustenabile şi cheltuielile de circa 300 mil. euro anual pe produsele bio.

„Studii realizate pentru stabilirea pro­filului consumatorului au arătat faptul că piaţa noastră de ouă bio nu este destul de re­prezentată şi că există o cerere semnifica­tivă pentru un astfel de produs. Este mo­tivul pentru care am decis extinderea gamei, sub brandul-umbrelă La Provincia, adăugând ouăle bio“, a spus Andrei Bru­maru, CEO al Carmistin.