Sezamo: Până la finalul anului, online-ul va ajunge să reprezinte 4% din vânzările de bunuri FMCG, faţă de 1-2% la nivelul lui 2022

Autor: Cristina Roşca 25.04.2023

Retailerul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, cu operaţiuni pe mai multe pieţe din Europa, este unul dintre cei mai noi jucători din comerţul local cu bunuri de larg consum Compania a intrat oficial în România în toamna lui 2022.

Românii vor cheltui în acest an aproape 1 mld. euro pe cumpărături online de bunuri de larg consum, adică alimente, băuturi, produse de curăţenie sau de îngrijire personală, arată o estimare a ZF pe baza datelor oferite de reprezentanţii Sezamo, un retailer pur online.

„Estimările din piaţă arată că până anul trecut retailul alimentar online era undeva la 1-2% (cotă de piaţă - n.red.). Estimarile sunt că va ajunge anul acesta la 4%“, afirmă oficialii Sezamo.