Iustin Paraschiv investeşte 250 mil. euro într-un model de business integrat, creat în jurul brandului LaProvincia. „Viziunea noastră este să scurtăm lanţul alimentar şi să creăm valoare adăugată în agricultură, în România.“

Autor: Florentina Niţu 22.05.2023

Iustin Paraschiv, fondatorul brandului Carmistin, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa cărnii, are în curs de derulare investiţii de 250 de milioane de euro. Viziunea sa, încă de la început, a fost de a dezvolta un business integrat, iar acum e în tandem cu politicile europene de a scurta lanţul dintre producător şi consumator.

Cea mai nouă investiţie a antreprenorului se ridică la circa 65 de milioane de euro şi este într-un abator de pui care va fi gata la finalul anului.

„Viziunea noastră este să scurtăm lanţul alimentar şi să creăm valoare adăugată în agricultură în România, ceea ce înseamnă să avem - de preferat - în aceeaşi zonă în care activăm fermieri care să furnizeze materiile prime pentru fabricile de furaje, care să livreze hrană pentru animale, ce pot fi abatorizate în apropiere. Astfel, avem un business integrat sau un lanţ scurt de producţie“, povesteşte Cristina Popa, director general adjunct în cadrul Carmistin.