Ziarul Financiar publică astăzi Atlasul de Business al României – ediţia a doua. Cum se vede „acoperirea naţională” din retailul modern, piaţa care a crescut de la un magazin în 1996 la peste 4.300 în prezent

Autor: Cristina Roşca 06.06.2023

Catalogul Atlasul de Business al României este disponibil în ediţie print, dar şi în format e-paper şi prezintă businessul şi resursele disponibile pentru business în 50 de hărţi.

Universul comerţului modern a depăşit pragul de 4.300 de magazine de tip hipermarket, supermarket, discount, proximitate modernă şi cash & carry, după ce aproape 70 de unităţi au fost inaugurate în primele patru luni din an. Harta comerţului modern este o replică fidelă a hărţii dezvoltării economice. Bucureştiul are singur aproape 870 de magazine, adică 20% din total, fiind urmat de Timiş (259), Cluj (235) şi Ilfov (212). La polul opus, în Botoşani, Covasna sau Mehedinţi sunt mai puţin de 50 de hipermarketuri şi supermarketuri. Totodată, există o discrepanţă majoră între urban şi rural, în oraşe fiind competiţie crescută.