Cătălin Pozdarie, Hervis: Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat. Interesul general pentru consumul material a scăzut, oamenii vor experienţe şi vacanţe
♦ Hervis este unul dintre cei mai mari retaileri de echipamente sportive din România ♦ Compania a obţinut în 2022 afaceri de 352 milioane lei, după o creştere de 17% faţă de anul anterior.
Cătălin Pozdarie, executivul care conduce operaţiunile locale ale retailerului de echipamente sportive Hervis, spune că oamenii sunt mai puţini interesaţi să cumpere lucruri materiale şi mai dispuşi să aloce bani pe vacanţe şi experienţe în general, aceasta fiind cea mai importantă schimbare în comportamentul de consum al românilor în ultima perioadă.
„Am observat o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor, în sensul că interesul general pentru consumul material a înregistrat o scădere. Oamenii sunt acum mai interesaţi de experienţe şi vacanţe şi acordă o atenţie sporită atunci când achiziţionează alimente sau bunuri. Această schimbare reflectă o tendinţă către valoarea experienţială şi către prioritizarea aspectelor nonmateriale în viaţa de zi cu zi.“