Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC a adus în România outleturile HalfPrice. Primul magazin a fost deschis în Turda, urmează Bucureştiul cu AFI Cotroceni
♦ Grupul va inaugura magazine şi în Arad şi Sibiu, având deschise mai multe poziţii în acest sens ♦ HalfPrice are în portofoliu „mii de branduri“ ale căror produse vor fi vândute cu discount, printre acestea numărându-se şi Guess, Tommy Hilfiger, GAP, Topshop sau Pimkie ♦ În România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri şi parcuri de retail cum face HalfPrice.
Grupul polonez CCC, ce deţine brandul de încălţăminte cu acelaşi nume – al doilea cel mai mare retailer de profil din România -, dar şi magazinele epantofi şi Modivo – cunoscute mai ales pentru operaţiunile lor online -, a adus pe piaţa locală o nouă marcă, este vorba de HalfPrice, un retailer de modă cu preţuri mici, activ pe segmentul de outlet. Primul magazin a fost deja inugurat la Turda, în parcul de retail Funshop Park, urmând acum ca grupul să îşi facă intrarea în Bucureşti, în AFI Cotroceni. În mallul bucureştean, magazinul va fi poziţionat lângă hipermarketul Auchan.
Mai mult expansiunea HalfPrice continuă, pe listă aflându-se oraşele Sibiu şi Arad, conform anunţurilor de angajare publice.