ZF Live. Raluca Zamfir, managing partner, RAN Communication: Toamna anului 2023 se anunţă cu multe campanii. Bugetele de marketing, PR şi comunicare nu s-au restrâns, planurile creionate în prima parte a anului se implementează acum

Autor: Alexandra Cepăreanu 24.08.2023

Cifra de afaceri a RAN Communication a înregistrat o creştere de 123% în 2022, depăşind 1,6 mil. euro „În prima parte a acestui an am avut o creştere de 20%, iar pentru partea a doua estimăm o creştere de 40% faţă de perioada similară a anului trecut.“

În urma situaţiilor dificile din ultimii ani, companiile continuă investiţiile în zona de marketing, comunicare şi PR (public relations), pentru că au înţeles că pentru a-şi continua activităţile şi a-şi creşte businessurile trebuie să fie mereu prezenţi în „mintea“ consumatorilor, a explicat Raluca Zamfir, managing partner în cadrul agenţiei de comunicare, PR şi marketing RAN Communication.

„Toamna anului 2023 se anunţă cu multe campanii. Nu s-au restrâns sau retras bugetele de marketing, PR şi comunicare, cumva ne menţinem ritmul şi practic planurile creionate în prima parte a anului se dezvoltă şi se implementează în a doua parte a anului. Deci, clienţii şi-au menţinut banii în această zonă, au înţeles încă din perioada pandemiei că este bine să fie în mintea consumatorului, iar acel buget dedicat zonei de marketing, PR şi comunicare nu este privit ca o cheltuială ci este privit ca o investiţie în brand, în produse, în servicii, astfel încât îşi doresc să fie prezenţi şi să aibă rezultate“, a spus Raluca Zamfir în cadrul emisiunii de business ZF Live.