Florin Panfile, Toneli: În S1 am avut o creştere de 6% în volum şi de 30% în valoare

Autor: Mădălina Dediu Panaete 04.09.2023

Florin Panfile, commercial & CSR director în cadrul produ­cătorului de ouă Toneli, liderul pieţei, spune că deşi mâncarea reprezintă una dintre ultimele categorii de cheltuieli de unde românii sunt dispuşi să reducă, se observă pe piaţă o adaptare a consumatorilor în această perioadă, inclusiv către vânătoarea de promoţii, ambalaje mai mici sau downtrading.

„Şi aici avem exemple concrete în sortimentaţia noastră, acolo unde dinamica vânzărilor de ouă ambalate în caserole de zece bucăţi este una pozitivă, în timp ce dinamica vânzărilor de ouă ambalate în cofraje este una puţin negativă. Vorbind de replacement, oul este într-o poziţie avantajoasă fiind cea mai accesibilă proteină de origine animală atât din punct de vedere preţ cât şi din punctul de vedere al distribuţiei“, a spus managerul.