Interviu. Lavinia Ivas, CEO al Douglas România: Anul 2024 va aduce noi provocări pentru care ne pregătim constant, de acum. Printre acestea se numără măsurile fiscale. Retailerul de produse de parfumerie şi cosmetice Douglas a obţinut anul trecut pe piaţa din România afaceri de 279 mil. lei, plus 32%

Autor: Cristina Roşca 22.09.2023

Compania a ajuns la 40 de magazine offline şi unu online Povestea Douglas în România a început să se scrie acum mai bine de 15 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007 în centrul ţării, la Târgu-Mureş.

Lavinia Ivas, CEO al retailerului de produse de parfumerie şi cosmetice Douglas România, spune că viitorul apropiat va fi marcat de impredictibilitatea din domeniile fiscal şi legislativ, iar compania pe care o conduce se pregăteşte deja pentru un 2024 provocator.

„Anul 2024 va aduce noi provocări pentru care ne pregătim constant, de acum. Printre acestea se numără măsurile fiscale care circulă în prezent în spaţiul public şi care vor avea impact asupra companiilor şi a consumatorilor, precum şi asupra ONG-urilor. Prin urmare, revenim la preocupările noastre legate de impredic­ti­bilitatea în domeniile fiscal şi legislativ.“