Aproape jumătate din producţia fabricii Fornetti din judeţul Timiş merge la export. „Facem investiţii de susţinere şi dezvoltare“. În total, bugetul de investiţii al companiei în 2023 este de circa 4 milioane de euro, conform informaţiilor furnizate anterior de reprezentanţii companiei.

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.10.2023

Fornetti România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de patiserie, a ajuns să fie prezent în 912 puncte de vânzare, dintre care 590 în sistem de franciză şi 322 în HoReCa. În ultimii ani, compania şi-a diversificat universul în care desface produsele, astfel că pe lângă reţeaua de magazine, a intrat şi în retail cu produse care pot fi coapte acasă, dar şi în HoReCa.

„În ultimii ani, retailul s-a dezvoltat mult şi astăzi avem produse prezente, la partea de bake-off în aproape toate lanţurile mari din România. În funcţie de sezon şi particular de an, lucrurile au fost diferite, însă cumulat în ultimii 5 ani, creşterea este aproximativ similară, de 28% în retail şi 72% în ceea ce priveşte francizele“,  a spus Gabriel Voin, director comercial la Fornetti România, companie cu afaceri de 293 de milioane de lei.