Auchan a investit 5 milioane de euro în remodelarea hipermarketului din Berceni deschis în urmă cu 15 ani. Produsele româneşti ies în evidenţă la toate raioanele

Autor: Florentina Niţu 09.10.2023

„Am pus tricolorul mare, pentru că oamenii trebuie să fie mândri de România. Românii preferă produsele româneşti şi ne-am dorit să le vadă uşor“.

Silvia Răileanu, producător de roşii din localitatea Biled (judeţul Timiş), Radu Ureşan, produ­cător de roşii din Breaza (judeţul Mureş) şi Gigi Dănilă pro­ducător de roşii din Matca (judeţul Galaţi) sunt vecini de raft în hipermarketul reţelei Auchan din Berceni, proaspăt renovat şi remodelat după o investiţie de 5 mil. euro. Numele lor alături de imaginea acestora şi tricolorul sunt afişate mari în zona de legume-fructe.

„Am pus tricolorul mare, pentru că oamenii trebuie să fie mândri de România. Dacă producem în România, trebuie să şi arătăm asta. Am primit un feedback bun şi am zis că trebuie să ne arătăm originea. Românii preferă produsele româneşti şi ne-am dorit să le vadă uşor“, spune Tiberiu Dăneţiu, director de marketing al retaileru­lui francez Auchan în România. El adaugă că în sezon 95-100% din legumele şi fructele de la raft sunt din România.