Sameday: Ne aşteptăm la o creştere de 25% a volumelor livrate de Black Friday faţă de anul trecut

Autor: Miruna Diaconu 03.11.2023

Potrivit unui studiu realizat de Sameday în luna octombrie a acestui an pe un eşantion de 800 de clienţi, circa 50% dintre clienţii din online aleg easyboxul ca metodă de livrare, în timp ce livrarea la uşă a înregistrat o scădere de 30% faţă de anul trecut.

Compania de curierat Sameday, unul dintre cei mai mari ju­că­tori din piaţa de profil, esti­mează o creştere de 25% a volumelor livrate în campa­nia de Black Friday din acest an faţă de anul trecut.

„Creşterea vine de la un avans al volumelor din partea clienţilor actuali, dar şi datorită clienţilor noi pe care i-am adăugat în portofoliu. Această creştere se va traduce pentru perioada de Black Friday într-o medie zilnică de 500.000 de colete, iar în cea mai încărcată zi vom ajunge la circa 600.000 de colete, care va fi data de 13 no­iembrie. Vo­lumul va creşte cu 50% faţă de cea mai aglo­me­rată zi din luna octom­brie“, spu­ne Alin Abalaşei, country mana­­ger Sameday România.