Pagina verde. EcoNews ZF

Autor: Alina-Elena Vasiliu 08.11.2023

Consumatorii români sunt neîncrezători în acţiunile de sustenabilitate ale mărcilor, doar 22% dintre cei din mediul urban considerând că brandurile iau măsuri semnificative pentru a răspunde problemelor de mediu şi numai 15% apreciind că acestea iau măsuri pentru a rezolva problemele sociale, potrivit studiului Kantar ñ Sustainable Sector Index. Sectoarele unde cei mai mulţi dintre români au auzit sau văzut informaţii false sau înşelătoare legate de sustenabilitate sunt hypermarketuri/ supermarketuri (62%), îmbrăcăminte/ încălţăminte (62%), legume fructe proaspete (59%) sau furnizorii de energie (57%).

► RetuRO, administratorul Sistemului de Garanţie-Returnare (SGR), a stabilit unde vor fi primele trei centre logistice care vor asigura funcţionarea programului în România. Este vorba despre localităţile Bonţida (Cluj), Giarmata (Timiş) şi Nicolae Bălcescu (Bacău).