Un nou brand pe piaţa retailului de carburanţi. Nicolae Bănică, CEO al OSCAR Downstream: Va fi un concept premium, lansat în a doua jumătate a anului

Autor: Roxana Petrescu 09.02.2024

OSCAR Downstream, cel mai mare jucător independent de pe piaţa petrolieră locală, un business de 1,47 mld. euro anul trecut deţinut de omul de afaceri Alin Niculae, ar putea lansa prima benzinărie sub brandul OSCAR în a doua jumătate a anului, intenţia fiind anunţată de la începutul lui 2023.

Mişcarea poate părea surprinzătoare în contextul în care scena energetică este acaparată de discuţia privind tranziţia către zona de energie verde, dar reprezentanţii OSCAR cred că cererea pentru produsele petroliere clasice va continua zeci de ani de acum încolo, chiar dacă tendinţa de consum va fi totuşi pe o pantă descendentă. Ce îşi propune să aducă nou conceptul de retail OSCAR? „Conceptul benzinăriilor OSCAR a fost gândit pentru segmentele de piaţă premium, vizând în acelaşi timp hub-uri economice din cele mai dinamice regiuni din ţară. Strategia de dezvoltare pe termen lung va fi impusă de indicatorii de performanţă şi nevoia identificată în piaţă“, spune Nicolae Bănică, CEO al OSCAR Downstream.

„Ne propunem să inaugurăm prima benzinărie proprie, sub brandul OSCAR, în a doua jumătate a acestui an.“