Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: „Ne dezvoltăm prin fonduri proprii şi bani europeni. Am depus încă două proiecte pentru modernizarea fabricii şi a fermei cu 5,2 mil. euro pe fonduri europene“
♦ Teletext, ce operează brandul propriu Diami produce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi are afaceri de peste 20 mil. euro.
Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, un business de peste 20 de mil. euro, a depus încă două proiecte pe fonduri europene din PNRR, în valoare totală de 5,2 milioane de euro, pentru modernizarea fabricii şi a fermei.
„Am finalizat investiţia de 2,7 mil. de euro din fonduri europene în modernizarea fermei şi a fabricii iar acum am depus încă două proiecte pentru modernizare din bani PNRR, în valoare totală de 5,2 mil euro în total“, a spus pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei. Teletext, ce operează brandul propriu Diami, produce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi concurează pe rafturile magazinelor cu companii precum Albalact, Danone, FrieslandCampina sau Covalact.