Braşovul, un magnet pentru marile lanţuri hoteliere. Grupurile internaţionale intră pe piaţa locală cu hoteluri în Braşov, în timp ce Bucureştiul, poarta de intrare, pierde teren. Piaţa hotelieră din Braşov, slab dezvoltată, se află în plină efervescenţă a proiectelor anunţate

Autor: Miruna Diaconu 24.02.2024

Specificul turistic al Braşovului reprezintă un mixt între turismul de business şi turismul de leisure.

Braşovul devine un magnet pentru marile lanţuri hoteliere internaţionale, care au anun­ţat proiecte ce urmează a fi deschise în anii următori. Une­le proiecte anunţate sau aflate în desfăşurare în Braşov reprezintă o premieră pentru piaţa locală. Până acum, Bucureştiul, cea mai dezvoltată piaţă hotelieră din România, era poarta de intrare a marilor lanţuri hoteliere care mergeau cu un prim hotel în Bucureşti.

Oraşul de pe Tâmpa cunoaşte o eferves­cenţă în piaţa hotelieră, multe proiecte au fost recent finalizate ori sunt în plină des­făşurare şi urmează a fi gata în următorii ani.

Aro Palace, compania care adminis­trea­ză două hoteluri în Braşov, face primul pas către încheierea unui parteneriat cu grupul internaţional Hyatt, care nu are încă pre­zenţă pe piaţa locală. Compania a semnat scrisoarea de intenţie pentru a intra într-un acord de franciză cu Hyatt Hotel Cor­poration.