Discounterul de modă Pepco ar putea închide anul cu 500 de magazine în România dacă menţine ritmul expansiunii. Pragul de 500 de unităţi a fost înaintat de oficialii Pepco din sediul central din Polonia încă din 2019

Autor: Cristina Roşca 24.02.2024

Ei anunţau atunci că „vrem ca în cinci ani să ajungem în România la 500 de magazine şi afaceri de 1 mld. euro“ Cinci ani mai târziu înseamnă chiar 2024.

Discounterul de modă Pepco, liderul pieţei de fashion din România după cifra de afaceri din 2022, cele mai recente date publice, ar putea închide anul cu 500 de magazine pe plan local dacă menţine ritmul expansiunii.

Compania cunoscută pentru că vinde haine şi articole pen­tru casă la preţuri mici - ce încep chiar de la mai puţin de zece lei - a in­trat pe piaţa autohto­nă în 2015 şi a ajuns la circa 450 de magazine, ceea ce înseamnă, în medie, 50 de deschideri pe an.