Discounterul de modă Pepco se apropie de 500 de magazine în România

Autor: Cristina Roşca 23.02.2024

Discounterul de modă Pepco, liderul pieţei de fashion din România după cifra de afaceri din 2022, cele mai recente date publice, ar putea închide anul cu 500 de magazine pe plan local dacă menţine ritmul expansiunii.

Pragul de 500 de unităţi a fost înaintat de oficialii Pepco din sediul central din Polonia încă din 2019, într-un interviu acordat ZF. Ei anunţau atunci că vor „ca în cinci ani să ajungem în România la 500 de magazine şi afaceri de 1 mld. euro". Cinci ani mai târziu înseamnă chiar 2024.

Compania cunoscută pentru că vinde haine şi articole pentru casă la preţuri mici - ce încep chiar de la mai puţin de zece lei - a intrat pe piaţa autohtonă în 2015 şi a ajuns la circa 450 de magazine, ceea ce înseamnă, în medie, 50 de deschideri pe an.

Formatul de discount de modă, ce mizează pe preţuri ce încep chiar de la mai puţin de zece lei, a ajutat Pepco să urce rapid în clasamentul jucătorilor din industrie. Acum, în vremuri de inflaţie ridicată, această politică este cu atât mai avantajoasă.