Gábor Mozga, CEO al MOL România: Era predictibilităţii este de domeniul trecutului, dar avem o strategie pe termen lung, iar obiectivul nostru este să ne mărim cota de piaţă
♦ Creşterea numărului de staţii de servicii, dotarea reţelei cu panouri solare sau dezvoltarea segmentului de servicii non-oil cu accent pe conceptul fresh corner sunt câteva dintre obiectivele lui Gábor Mozga, cel care de la începutul acestui an a preluat funcţia de CEO al MOL România, al treilea cel mai puternic jucător din retailul local de produse petroliere ♦ În timp ce direcţia clară vizează dezvoltarea amprentei locale de business, toate acţiunile vor fi făcute într-o piaţă pentru care volatilitatea a devenit noul mod de funcţionare.
Gábor Mozga, fost head of retail sales & operations la MOL Polonia, este noul CEO al MOL România, începând cu 1 ianuarie, el fiind numit în locul Cameliei Ene, care şi-a finalizat mandatul în decembrie 2023 după o carieră de 17 ani în cadrul echipei MOL. La finalul anului 2022, MOL România ajunsese la un business local de 9,3 miliarde de lei şi are în prezent 238 de staţii în toată ţara, alături de două depozite de carburanţi situate în Giurgiu şi Tileagd, precum şi un terminal GPL în Tileagd.
„Businessul din România este într-o etapă de creştere: avem o bază solidă de clienţi şi parteneri care folosesc produsele şi serviciile pe care le oferim. În acest context, rolul meu este să mă asigur că toate resursele companiei sunt utilizate eficient şi sunt disponibile pentru a fi investite în proiecte de dezvoltare“, spune Gábor Mozga, CEO al MOL România. Potrivit acestuia, pe măsură ce tehnologia evoluează, responsabilitatea sa va fi de a ghida compania în noua etapă de dezvoltare şi de a identifica oportunităţi de creştere într-un mediu digitalizat.
„Avem în derulare mai multe iniţiative prin care ne-am propus să utilizăm la capacitate maximă infrastructura pe care o avem şi să dezvoltăm noi servicii cu valoare adăugată pentru clienţi.“ Gábor Mozga spune că unul dintre proiectele la care compania lucrează acum vizează transformarea programului de loialitate. „Fiind prima companie petrolieră din România care a dezvoltat un program de loialitate încă din 2005, ne dorim să le oferim clienţilor noştri fideli mai multe beneficii exclusive, dar şi o experienţă îmbunătăţită în mod constant. Astfel, în scurt timp vom lansa o nouă versiune a programului de loialitate, prin care le vom pune la dispoziţie utilizatorilor o platformă cu recompense şi mai atractive.“