Kaufland: Expansiunea lanţurilor de magazine funcţionează ca o locomotivă pentru mărcile româneşti. Lanţul de magazine Kaufland este activ în sectorul hipermarketurilor cu preţuri mici, având în România circa 175 de magazine

Autor: Cristina Roşca 12.03.2024

Compania a obţinut în 2022, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de 16 mld. lei, plus 14%.

Pandemia iniţial, iar apoi inflaţia, care a venit la pachet cu majorări de dobânzi, au dus la schimbarea com­portamentului de consum al româ­nilor, care au început din nou să fie tot mai atenţi la cum îşi cheltuie banii şi, implicit, la preţul produselor.

„Dacă înainte de pandemie se putea observa o înclinare a balanţei preţ-calitate în favoarea celei din ur­mă, destabilizarea economică şi pro­vocările financiare au readus preţul pe primul loc în topul factorilor care influenţează decizia de cumpărare“, spune Valer Hancaş, director comu­ni­care şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.