Interviu ZF. Roxana Tisăianu, Napolact: Plafonarea preţurilor alimentelor ne-a afectat. Avem nevoie de piaţă liberă pentru a ne menţine competitivitatea

Autor: Mădălina Dediu Panaete 21.03.2024

Roxana Tisăianu, executivul român care conduce de la începutul acestui an operaţiunile FrieslandCampina România, producătorul Napolact, spune că plafonarea preţurilor şi marjelor a fost menită într-adevăr să vină în întâmpinarea consumatorilor, dar impactul asupra producătorilor nu a fost luat în calcul cu adevărat.

„Aceste măsuri au un impact major asupra producătorilor locali, care au o pondere mare din business în categoriile lapte, brânză şi unt (cele sub incidenţa OUG), şi mai puţin asupra celor care au pondere mică în aceste categorii, celor care nu se ocupă de producţie direct sau produc în exteriorul ţării. Aşadar, Napolact, brand românesc, cu producţie 100% locală, este unul dintre cele mai impactate“, a declarat ea pentru ZF.