ANT: 16 mil. euro in promovare, pana la finele anului

Autor: Mediafax 25.07.2006
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va aloca, pana la finele acestui an, circa 15,6 mil. euro pentru finantarea unor proiecte de promovare interna si externa a destinatiilor autohtone prin tiparituri, participari la targuri, reclame, info-trip-uri sau cofinantari. "Pentru promovare, ANT a avut un buget initial de aproximativ 3,6 mil. euro, destinati atat campaniilor de promovare interne si externe, cat si sustinerii birourilor de promovare din strainatate. In urma rectificarii bugetare de la inceputul lunii iulie, Autoritatea a primit un plus de 15,6 milioane de euro", a declarat presedintele ANT, Ovidiu Iuliu Marian. ANT va lansa o noua etapa a campaniei de promovare interna a destinatiilor turistice romanesti, costul materialelor publicitatare si difuzarea lor ridicandu-se la 800.000 de euro. Cam pania se va derula sub sloganul "O calatorie e o lectie de viata. Descopera Romania turistica" si va fi orientata spre presa scrisa, audio si video in perioada iulie-decembrie 2006.