Codurile de bare urca businessul AQ cu 25%
Autor:
Anca Rif, ZF Transilvania
02.03.2006
"Ne bazam in primul rand pe cresterea interesului pentru solutiile de marcare industriala si pentru cele destinate industriei alimentare", a declarat Dorel Dragos, directorul general al companiei.
De asemenea, compania are in plan sa finalizeze in perioada urmatoare un proces de rebranding, schimbandu-si numele in Logicode. "Procesul de rebranding a fost necesar odata cu mutarea recenta a sediului fiscal din Zalau la Cluj, deoarece aici existau prea multe firme a caror denumire incepe cu AQ", a spus Dragos.
In iulie 2005, compania a obtinut o certificare (Intermec) pentru implementarea in Romania a solutiilor RFID, cunoscute sub numele de "etichete inteligente" (etichete cu cipuri integrate, care comunica prin radio). "Suntem momentan in etapa de promovare a conceptului si speram ca anul acesta sa convingem o firma de pe piata romaneasca sa investeasca intr-un proiect pilot. Acest lucru ar deschide mult piata in domeniu", a mai declarat Dorel Dragos.