Panasonic: Vanzarile de televizoare cu plasma, peste asteptari

Autor: Anca Barbulescu 25.07.2005
Producatorul japonez de echipamente electronice Matsushita Industrial, proprietarul brandului Panasonic, a afirmat ca afacerea companiei cu televizoare cu plasma este tot mai profitabila si a adus venituri peste asteptari, scrie presa internationala. Piata mondiala de televizoare cu plasma se estimeaza ca va ajunge la 6 milioane de unitati pana in al doilea trimestru al anului viitor, cu aproximativ un milion mai mult fata de previziunile anterioare si dublu in comparatie cu numarul unitatilor vandute anul trecut, a precizat directorul executiv al diviziei de televizoare cu plasma a companiei. "Probabil ca Matsushita va acoperi aproximativ 35% din piata mondiala a echipamentelor cu plasma", a afirmat acesta. "In perioada martie 2005 - martie 2006 compania noastra va vinde aproximativ 2,1 milioane de televizoare cu plasma, si nu 1,75 milioane cum s-a estimat anterior", a adaugat el. Cer erea la nivel mondial pentru televizoarele cu plasma produse de Matsushita, sub marca Panasonic, este in crestere cu aproximativ 20% peste asteptarile companiei fata de anul trecut, scrie presa internationala. Insa preturile pentru aceste echipamente sunt in scadere, iar veniturile companiei pe perioada care urmeaza nu vor creste foarte mult, sunt de parere oficialii companiei.