Hilton se extinde pe piata hotelurilor de lux

Autor: Catalina Apostoiu 04.02.2005


Hilton Hotels se va extinde agresiv pe piata hotelurilor de lux, intentionand sa-si tripleze aproape numarul hotelurilor purtand marca Conrad in urmatorii cinci ani, potrivit Financial Times.



Hilton doreste sa-si consolideze pozitia in cadrul unui sector dominat de hoteluri de lux cum ar fi Ritz-Carlton si Four Seasons.



Compania va infiinta un joint venture cu Hilton Universal din Marea Britanie, cu scopul de a dezvolta pana la 50 de hoteluri Conrad pana in anul 2010.



Alte mari hoteluri cum ar fi Marriott si Starwood, ce detin marcile Ritz-Carlton si St Regis respectiv, au inregistrat si ele o cerere puternica pe segmentele proprii de lux.



In ultima saptamana a lunii decembrie a anului trecut, hotelurile din categoriile superioare au raportat o crestere cu 8,2% a ratei ocuparii, comparativ cu rata medie de crestere de 5,6% inregistrata de aceasta industrii in ansamblu, probabil pe fondul cresterii numarului de calatori din randul oamenilor de afaceri, conform Smith Travel Research.



Stephen Bollenbach, director executiv al Hilton Hotels, a declarat: "Cred ca asistam la o crestere a cererii de servicii de calitate superioara caracteristice Conrad Hotels. Anticipez o expansiune constanta in decursul urmatorilor cativa ani".



Conrad, ce si-a deschis primul hotel in Australia in 1985, detine 17 hoteluri de lux in Statele Unite, Anglia, Egipt, Turcia, Indonezia, Hong Kong, Singapore, Tailanda, Australia si Uruguai.



Compania intentioneaza sa deschida hoteluri marca Conrad in Tokio si Phuket in decursul acestui an, in Las Vegas si Indianapolis anul viitor si in Dubai in anul 2007.



In acelasi timp, Hilton analizeaza posibilitatea deschiderii de hoteluri si in alte orase.
catalina.apostoiu@zf.ro