Aldi, cea mai puternica marca din sectorul de retail

Autor: Catalina Apostoiu 26.01.2005


Aldi Group, cel mai mare retailer de discount din domeniul produselor alimentare, este cea mai puternica marca din sectorul de retail, se arata intr-un studiu realizat de catre AC Nielsen in randul consumatorilor, studiu citat de Bloomberg News.



Consumatori din opt tari au plasat Aldi pe cea mai inalta pozitie din randul unui numar de 57 de retaileri europeni inclusi in studiul respectiv, a declarat Jean Jacques Vandenheede, analist in cadrul AC Nielsen.



Cu venituri anuale de 49 miliarde de dolari (37,4 miliarde de euro), Aldi se afla pe locul 13 in lume din punct de vedere al vanzarilor, conform datelor M&M Planet Retail. Karl si Theo Albrecht, fratii ce au fondat compania in 1960, se numara printre cei mai bine bogati germani in cadrul listei miliardarilor realizate de Forbes, cu o avere combinata de peste 30,5 miliarde de euro. Com pania are peste 5.000 de magazine in intreaga lume.