Noile produse au crescut vanzarile Burberry cu 8%

Autor: Cristina Marina 14.10.2004


Comerciantul englez de bunuri de lux Burberry, faimos pentru pelerinele sale de ploaie, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri datorata introducerii de noi produse si magazine in portofoliul companiei, relateaza Bloomberg.



Vanzarile au inregistrat o ascensiune de 14 procente, directorul executiv Rose Marie Bravo declarand ca are in plan o crestere de 8%, piata de bunuri de lux fiind in curs de revigorare. Din decembrie se va adauga o noua linie de genti comercializate sub marca Prorsum al caror pret porneste de la 525$. Bravo este de parere ca Burberry a avut de castigat din echilibrul dintre strategia de pret, produs si distributie.



Actiunile Burberry au scazut cu 1,7% ajungand la valoarea de 625 de penny/actiune. In anul 2002, cand acestea au fost puse in vanzare, aveau pretul de 230 de penny. Pachetul majoritar de 66% este inca detinut de GUS, proprietarul magazinelor Argos.



Burberry are in plan deschiderea a inca 4 magazine in acest an, inclusiv unul la Roma, care ar fi al doilea magazin detinut in Italia. De Craciun compania va introduce un nou parfum pentru femei- Burberry Brit Red.