Dorna, o noua campanie de imagine

Ziarul Financiar 06.08.2004



McCann/Creative Services si Coca-Cola Romania lanseaza noua campanie de imagine pentru brandul de apa minerala Dorna. "Campania de anul trecut a pozitionat Dorna ca brand premium pe piata apelor minerale in Romania. Bineinteles urmarim sa-i mentinem aceasta pozitie, dar mentinerea ei inseamna in primul rand evolutie. Un pas important a fost deja facut prin noua campanie de imagine care vorbeste despre Dorna ca sursa de energie naturala in viata agitata a orasului", spune Bianca Bourbon, Marketing Manager NCBs, Coca-Cola Romania. Un brand premium are intotdeauna si o comunicare premium. Spotul TV al noii campanii Dorna impresioneaza prin valorile de productie de inalta clasa. Alaturi de spotul TV, campania dezvolta o componenta de outdoor si una de materiale pentru punctele de vanzare. Cam pania media, care a fost realizata de Universal McCann si care se deruleaza pe majoritatea canalelor TV, va continua pana la sfarsitul anului. Mediafax