ING Group merge pe mana serviciilor electronice

Autor: Razvan Voican 22.03.2000



ING Direct, serviciu din cadrul grupului financiar ING care asigura derularea operatiunilor bancare, de asigurari si de management al activelor prin telefon, direct mail si Internet, inregistreaza in prezent 820.000 de clienti, numar care se va dubla pana la sfarsitul anului 2000, conform previziunilor Comitetului Executiv al ING Group. Facilitatile oferite de divizia ING Direct sunt disponibile in ultima perioada in Australia, Spania si Germania. In Canada, ING Direct opereaza de peste doi ani, avand o retea de 250.000 de clienti. Peste 50% dintre tranzactiile derulate de aceasta divizie a ING Group sunt realizate prin intermediul Internetului ori prin sisteme electronice vocale directe. "Serviciile ING Direct vor fi lansate in curand in Franta, SUA si Italia, investitiile planificate pentru operatiunile de extindere din acest an ridicandu-se la peste doua miliarde de euro", a declarat Godfried van der Lugt, presedintele Comitetului Executiv al Grupului. In cadrul planurilor strategice de extindere pe piata americana, ramura grupului ING destinata lucrului cu persoane fizice a reusit achizitionarea companiei de asigurari United Life&Annuity Insurance la valoarea de 140 milioane de euro. ING Group a inregistrat in 1999 un profit net de 4,922 milioane de euro, reprezentand o crestere de 84% fata de anul precedent.