Domo a adus un nou director de marketing si vanzari

Autor: Ionut Bonoiu 31.01.2006
Gabriela Mandrea este de la inceputul acestui an noul director de marketing si vanzari al retailerului de electronice si electrocasnice Domo. Mandrea, 38 de ani, a fost anterior director de marketing pentru importatorul pe piata locala al grupului american Whirlpool si a ocupat diverse pozitii in advertising, comunicare interna si externa, trade si consumer marketing in cadrul agentiei de publicitate Ogilvy si a filialei locale a gigantului american Coca-Cola. Domo a inceput anul trecut derularea unui proces de rebranding (lansarea unei noi identitati vizuale si a unui nou concept de magazin) care va implica investitii de peste 2 milioane de euro, potrivit propriilor estimari. Domo, al doilea jucator ca marime de pe piata romaneasca de electronice si electrocasnice, estima pentru anul trecut o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent. Ret eaua de magazine de electronice si electrocasnice va deschide anul acesta si primele sale magazine in Bulgaria in cadrul colaborarii pe care o are cu reteaua germana Kaufland.