Retailul face bine vanzarilor de mobila ale Simal Exim
Autori:
Alina Pahoncia
,
Anca Rif, ZF Transilvania
11.05.2005
"Aproximativ 30% din productia noastra ajunge in magazinele Metro si Bricostore. Pe fondul extinderii acestor retele, cu care avem un parteneriat stabil, estimam ca vanzarile noastre vor face un salt semnificativ", a declarat Simona Suciu, administrator Simal Exim. In 2004, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 4 mil. euro.
Spre deosebire de majoritatea fabricilor de mobila, a caror productie merge aproape in totalitate la export, Simal Exim s-a orientat in special spre piata interna, destinatie spre care se indreapta 95% din productie.
"Exportul reprezinta o parte mica din capacitatea totala de productie, dar constanta. Astfel, deprecierea euro nu ne-a afectat negativ afacerile. Incepand cu 2003, am demarat exporturi in Germania, iar din 2004, ne-am orientat spre piata elena", a mai spus Suciu. Ea a adaugat ca in conditiile in care exista comenzi ferme si un parteneriat stabil cu reprezentantii Metro si Bricostore, extinderea pe pietele externe nu este o prioritate pentru firma.