Orangina tinteste o cota de 8% din piata bauturilor racoritoare

Autor: Diana Tudor Stoica 29.05.2007
Carlsrom Beverage, parte a grupului URBB, care detine licenta de imbuteliere pentru Tuborg si Carlsberg, a lansat brandul Orangina in Bugaria incepand cu luna mai. "Cantitatea de Orangina destinata pietei bulgaresti va fi produsa in Romania si distribuita prin intermediul unui partener local. In ceea ce priveste vanzarile pe piata din Bulgaria, estimam ca pana la sfarsitul anului 2007 volumul acestora va atinge 2,3 milioane de sticle", a declarat Shachar Shaine, presedintele Carlsrom Beverage si al URBB. Carlsrom Beverage este detinatorul licentei de productie a sucurilor Orangina pentru Europa de Est. In Romania, brandul a obtinut in luna decembrie a anului trecut o cota de piata de 5% urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa detina 8% din piata locala a bauturilor racoritoare, potrivit informatiilor companiei. Pot rivit ritmului de crestere anuntat de companie, vanzarile Orangina s-au ridicat in 2006 la aproximativ 5 mil. euro.