Romtelecom a ajuns la 200.000 de clienti pe Dolce

Autor: Adrian Seceleanu 04.05.2007
Serviciul de televiziune digitala Dolce furnizat de Romtelecom a atins 200.000 de abonati, in crestere cu 140.000 fata de sfarsitul lunii ianuarie a acestui an, a anuntat compania.
Confruntata cu o scadere puternica a numarului de abonati si a veniturilor din telefonia traditionala, Romtelecom incearca sa se repozitioneze pe piata ca furnizor de servicii Internet si furnizor de continut multimedia. Oficialii Romtelecom urmaresc sa retina un numar cat mai mare de clienti prin lansarea unor noi servicii (precum ClickNet, Dolce sau MTV on-demand), asociate cu linia de telefonie fixa. Serviciul de televiziune digitala Dolce a fost lansat in urma unei investitii de 15 milioane de euro, potrivit datelor Romtelecom.
Pe piata locala a televiziunii prin satelit activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV (lansat in decembrie 2004), Digital Cable System (Max TV, lansat in iunie 2005), DTH Television Group (Boom TV, lansat in aprilie 2006) si Focus Sat Romania (din noiembrie 2004).
La finele lunii martie UPC Romania (care a cumparat Focus Sat) avea 75.000 de abonati, RCS&RDS - 510.000 clienti, iar DCS - 75.000 de utilizatori. BoomTV numara sub 55.000 de clienti la sfarsitul lui 2006.