MasterCard vede potential de crestere pe piata cardurilor de credit

Autor: Liviu Chiru 22.02.2007
MasterCard, una dintre cele mai mari organizatii de plata la nivel modial, a lansat anul trecut pe piata locala 16 tipuri de carduri de credit in colaborare cu banci sau institutii financiare nebancare. Incluzand si produsele de debit, MasterCard a lansat 18 noi tipuri de carduri. "La ora actuala piata locala a cardurilor cunoaste o evolutie spectaculoasa in privinta cardurilor de credit. Cardurile de credit co-brand deschid pentru institutiile financiare bancare si non-bancare noi canale prin care se adreseaza clientilor existenti si in acelasi timp reprezinta o metoda excelenta de a atrage noi segmente de consumatori", spune Denisa Mateescu, general manager Southestern Countries, MasterCard Europe. Dintre cele 16 noi instrumente lansate anul trecut, sase au fost carduri de credit de tip co-brand. Mas terCard nu face public volumul tranzactiilor derulate la nivel national sau numarul cardurilor emise sub sigla sa, anuntand doar date consolidate la nivel de grup. Oficialul MasterCard remarca si cresterea "de la o luna la alta" a tranzactiilor online cu cardul.