URBB mizeaza pe o crestere de 30% pentru Skol

Autor: Dana Ciriperu 20.02.2007
Compania URBB, care detine licenta de imbuteliere a marcilor Tuborg, Carlsberg si Skol, a inregistrat anul trecut o crestere de 21% a vanzarilor pentru brandul Skol, iar pentru 2007, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 30% a volumului de vanzari, pentru acelasi brand. Potrivit reprezentantilor URBB, de la lansarea din 1999, vanzarile de bere Skol au crescut de 13 ori in volum. Compania a anuntat ca va investi in acest an peste 1 milion de euro intr-o noua campanie de imagine dedicata brandului Skol. Investitia cuprinde campania in sine si productia spotului, iar conceptul creativ a fost dezvoltat impreuna cu agentia Tempo Advertising. Potrivit ritmului de crestere anuntat de URBB pentru 2006, de 30%, cifra de afaceri a companiei a trecut de 90 mil. eur o. Cei mai importanti competitori ai URBB pe piata locala sunt Brau Union, Interbrew sau Ursus Breweries.