Acer isi imparte mai atent piata
Autor:
Victor Kapra
08.02.2007
![](//storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/781/10384/3046080/1/15bref_laptop_zf_foto.jpg?width=320)
Producatorul de echipamente Acer, cel de al patrulea mare jucator mondial pe piata IT (conform Gartner), si-a reorganizat structura de vanzari si marketing in zona EMEA (Europa, Orientul MIjlociu si Africa) prin organizarea a doua noi divizii: Professional si Consumer. Scopul este accederea pe pozitia a treia mondiala in ierarhia IT prin specializarea mai atenta pe diverse segmente de consumatori. De pilda, divizia Consumer se va axa inclusiv de solutii pentru case digitale. Filiala din Romania a ocupat la finele primului semestru din 2006 locul cinci si o cota de 10% din piata locala de notebook-uri. In cel de-al doilea trimestru, brandul Acer s-a situat pe locul trei, cu o cota de 11,8% din volumul pietei de notebook-uri. Totodata, compania urmareste sa se plaseze pe piata locala intre primii trei producatori de monitoare LCD, iar pe segmentul desktop-urilor, pe pozitia a zecea.