Trafic.ro: romanii au cumparat mai mult articole vestimentare

Autor: Ionut Mustata 24.01.2008
Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate pe parcursul anului 2007 au fost obiectele de imbracaminte - incaltaminte (87,5% dintre respondenti), aparatura electrocasnica (75%) si aparatura audio-video (75%), potrivit unui studiu realizat online de Trafic.ro, serviciul de monitorizare al traficului si audientei pe internet detinut de NetBridge Development.
Studiul a relevat ca peste jumatate din respondenti au cumparat anul trecut un calculator (62,5%), un telefon mobil (50%), aparatura foto-video (50%), obiecte de marochinarie (50%) sau articole menaj (50%).
Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37,5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism.
In 2007, romanii au cheluit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber, doar 25% dintre cei chestionati raspunzand afirmativ.
Datele ultimului studiu publicat de Trafic.ro au fost colectate in perioada noiembrie - decembrie 2007 din peste 16.800 de chestionare completate de catre vizitatorii celor 369 de site-uri inscrise in studiu. Site-urile participante fac parte din toate categoriile prezente in Trafic.ro.