Extinderea retelei de publicitate va duce Boom la 9 mil. euro in 2008

Autor: Ionut Mustata 17.12.2007
Regia de publicitate Boom Advertising (NetBridge Investment) si-a propus pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% din publicitatea vanduta in online-ul romanesc si afaceri de 8,5 - 9 mil. euro. Potrivit companiei, obiectivele sunt realizabile ca urmare a includerii in reteaua sa de publicitate a 31 site-uri noi. Boom a semnat parteneriate de vanzare de publicitate de toate site-urile detinute de publisherii iMedia si Unlimited Sport Media (gsp.ro, tolo.ro, vochin.ro), precum si reteaua de file sharing Trilulilu.ro. In cazul in care Boom isi va atinge obiectivele de business pentru 2008, respectiv afaceri de 8,5 - 9 mil. euro si o cota de 40 - 45% din publicitatea locala online, aceasta ar insemna ca intreaga piata de publicitate pe internet se va situa anul viitor la 20 - 21 mil. euro.