Retailerul japonez Daiso investeste 18 mil. euro in magazine cu pret unic
Autor:
Mihaela Popescu
06.12.2007
Grupul Daiso este liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia, cu o cota de piata de 60%, si unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de acest tip la nivel mondial.
In prezent, grupul opereaza aproximativ 2.800 de unitati pe pietele din Asia si Statele Unite, avand o cifra de afaceri de peste 3 miliarde de dolari.
Magazinele operate sub brandul Daiso pe piata din Romania vor avea o suprafata de vanzare de circa 500 de metri patrati si vor fi amplasate in centre comerciale din principalele orase ale tarii, informeaza compania. Fie care unitate va lista aproximativ 30.000 de produse precum decoratiuni interioare sau jucarii importate si avand pretul unic de 5 lei. Produsele sunt importate din Japonia, insa compania nu exclude colaborarea cu furnizori romani in viitor.
"Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala. De aceea, ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine", a declarat Dan Rus, directorul executiv Daiso Shop Romania.
Planurile companiei prevad zece deschideri in 2008, dupa ce pana la finele acestui an va fi inaugurat al doilea magazin pe piata locala, in orasul Galati. "Orasul Bucuresti este luat in considerare pentru dezvoltarea lantului Daiso si vom fi prezenti pe aceasta piata in perioada imediat urmatoare", au spus reprezentantii Daiso.