Internetul musca din vanzarile de publicitate ale ziarelor americane

Autor: Vlad Anastasiu 22.11.2007
Vanzarile de publicitate ale ziarelor americane au scazut cu aproximativ 7,4% in cel de-al treilea trimestru, din cauza cresterii extrem de mari a segmentului de publicitate pe internet, titreaza cotidianul New York Post. Conform statisticilor furnizate de catre Newspaper Association din Statele Unite, in cel de-al treilea trimestru cheltuielile cu publicitatea alocate pentru segmentul print au scazut cu 9%, atingand nivelul de 10,1 miliarde de dolari. In cadrul acestui segment de publicitate, cea mai mare scadere au inregistrat-o reclamele la imobiliare, de peste 24,4%. Scaderi au inregistrat si celelalte doua segmente majore de publicitate print: segmentul de mica publicitate a inregistrat o scadere de 19,7%, iar cel auto de aproximativ 17,7%. Sca derea numarului de reclame la imobiliare este cauzata intr-o oarecare masura si de criza sectorului imobiliar din Statele Unite. Insa scaderea atat de mare a segmentului de publicitate se datoreaza in cea mai mare masura cresterii segmentului de publicitate pe internet.