Internetul face pasi importanti spre interactivitate

Ziarul Financiar 16.11.2007
Spre deosebire de acum cativa ani, cand direct mailing-urile sau telemarketingul erau cele mai utilizate metode de marketing, acum internetul devine un mediu tot atractiv, pentru ca permite o interactiune mult mai mare cu publicul.

Pentru a fi sigur ca ajunge la publicul tinta dorit, tinerii, producatorul roman de automobile Dacia a apelat la o metoda noua de marketing interactiv, publicitatea pe bloguri. Cum seria limitata Dacia Logan Kiss FM se adreseaza preponderent tinerilor, compania a investit 5.000 de euro intr-o campanie pe bloguri, frecventate in special de tineri.

"Evolutia spre marketingul interactiv (pe internet sau pe telefonul mobil) e clara, in sensul ca nu peste mult timp mediile digitale vor fi principalele canale de comunicare si divertisment", considera Mugur Paun, managing director MRM Partners, divizia de CRM (customer relationship management) a McCann Erickson. MRM Partners a castigat anul acesta in cadrul Internetics premiul Icon la categoria Web Promo, cu site-ul de promovare al campaniei "Nunta pe NeVe" realizata de Radio 21. Site-ul a avut un trafic de peste 145.000 de vizitatori unici in mai putin de o luna de zile.

Cititi continuarea articolului pe www.businessmagazin.ro