Raiffeisen vinde IMM-urilor internet-banking

Autor: Liviu Chiru 30.10.2007
Raiffeisen a lansat o aplicatie de Internet-banking pentru firmele de dimensiuni mici si medii prin care ofera servicii de tranzactionare, schimb valutar, constituirea de depozite sau setarea de plati predefinite. Utilizarea aplicatiei de Internet-bankig permite economii de timp, dar si reduceri de costuri, afirma reprezentantii bancii. Raiffeisen percepe comisioane cu 50% mai mici pentru operatiunile derulate prin platforma "Raiffeisen Online", comparativ cu cele percepute la ghiseu. Abonamentul lunar pentru acest serviciu este de 30 de lei, insa pana la sfarsitul anului Raiffeisen deruleaza o campanie de promovare, renuntand la aceasta taxa. Banca are peste 55.000 de utilizatori pentru serviciul de Internet-banking dedicat clientilor individuali, denumit tot "Raiffeisen Online". Pe zona de retail Raiffeisen are peste doua milioane de clienti, dintre care 130.000 de firme mici si mijlocii. Banca are in portofoliu peste 5.000 de companii de talie mare.