Oriflame s-a aliat cu Patriciu pentru un card de credit

Autor: Cristina Stoian 16.10.2007
Oriflame Romania, filiala locala a producatorului suedez de cosmetice Oriflame, esetimeaza ca pana la sfarsitul anului comenzile online vor atinge 99% din cifra de afaceri. "In prezent, din totalul vanzarilor Oriflame, 92% se realizeaza la nivel online, dar speram ca pana in 2008 procentajul sa ajunga la 99%", a declarat Monica Tatoiu (foto), directorul general al Oriflame Romania. Compania a lansat ieri impreuna cu FinGroup Credit, parte a grupului Rompetrol condus de Dinu Patriciu, un card de credit, ceea ce ar putea ridica vanzarile cu 3-5% pana la sfarsitul anului, in conditiile in care vanzarile anuale ale Oriflame ajung la 24 mil. euro. Reprezentantii companiilor preconizeaza ca pana la sfarsitul anului vor inregistra peste 1.500 de carduri, urmand ca numarul lor sa depaseasca 40.000 in urmatorii 5 ani. Pia ta cosmeticelor a crescut cu 8-10% in primele sase luni ale anului pana la 300 mil. euro, iar la finalul anului ar putea atinge 700 mil. euro, potrivit datelor reprezentantilor Oriflame. Un alt plan al companiei prevede ca de la 1 noiembrie sa inceapa livrarile la domiciliul clientului.