Panasonic si-a majorat tinta de vanzari cu 10%
Autor:
Ionut Mustata
15.10.2007
In exercitiul fiscal incheiat la 31 martie, Panasonic a raportat o cifra de afaceri de peste 46 de milioane de euro, peste obiectivul propus initial.
Potrivit oficialilor companiei, Panasonic si-a propus pentru anul fiscal in curs o profitabilitate de circa 1%. Panasonic Romania are o cota de 30% din piata televizoarelor cu plasma, ocupand prima pozitie pe acest segment, cele mai vandute fiind aparatele cu diagonala de 94 de centimetri si 106 centimetri.
"Vanzarile noastre de televizoare cu plasma s-au triplat in prima jumatate a anului. Am vandut si cateva televizoare cu diagonala de 2,62 metri", a afirmat directorul de marketing al Panasonic Romania, Bogdan Gheorghiu.
Pe piata camerelor foto digitale, unde detine o cota sub 15%, Panasonic a inregistrat in prima jumatate a anului fiscal incheiat in septembrie 2007 o majorare cu 30% a volumului de vanzari, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.