Lupta pe clientii din telefonia fixa si cablul TV pune presiune pe tarifele pentru televiziunea pe satelit

Autor: Adrian Seceleanu 07.09.2007
Cei mai mari jucatori de pe piata locala de servicii triple play (internet, telefonie, televiziune), respectiv companiile RCS&RDS, Romtelecom si UPC Romania, concureaza puternic si in sectorul de televiziune prin satelit - unde tarifele sunt utilizate ca arma de pastrare a bazei de clienti de pe businessul de baza (cablu sau telefonie fixa).
Dominata pana anul trecut de RCS&RDS, piata locala de servicii de televiziune prin satelit s-a animat dupa intrarea UPC pe aceasta piata prin achizitia Focus Sat si lansarea de catre Romtelecom a serviciului Dolce la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut.
Fortata sa identifice metode de a-si mentine baza de clienti, compania Romtelecom furnizeaza serviciul Dolce la tarife mai mici pentru clientii sai de pe telefonia fixa - care aduc, prin abonamente, grosul veniturilor companiei.
Romtelecom a anuntat ieri ca pentru clientii sai pe telefonie care se aboneaza pe doi ani, tariful pentru pachetul de baza Dolce va fi de 1,95 euro/luna (fara TVA) in primul an si de 3,9 euro/luna in al doilea an de contract.