Directorul de comunicare al Porsche se muta la BMW, pe marketing

Autor: Bogdan Alecu 23.08.2007
Nina Bratfalean, care detine in prezent functia de director de PR si comunicare in cadrul Porsche Romania, va prelua incepand din 3 septembrie pozitia de director de marketing in cadrul BMW Group pentru Romania. "Ma astept ca functia de director de marketing sa-mi ofere noi responsabilitati si sa reprezinte un pas inainte din punct de vedere profesional. BMW este o marca cu un real succes pe piata romaneasca si doresc sa contribui la consolidarea marcii si atingerea obiectivelor pe termen mediu si lung ale companiei", a declarat Nina Bratfalean. Ea a mai ocupat anterior functia de PR manager in cadrul Romcar, importatorul Ford pe piata locala, timp de patru ani. Incepand cu data de 1 iulie, BMW Group pentru Europa Centrala si de Est a preluat activitatea de import a automobilelor BMW, detinuta pana la acea data de Automobile Bavaria. Com pania condusa de catre Michael Schmidt a pastrat activitatea de import a motocicletelor BMW, precum si vanzarile de flote si de automobile pentru demnitari. Conducerea Porsche Romania nu a stabilit deocamdata cine va prelua functia de director de PR si comunicare.