Boom TV investeste 2 mil. euro in promovare

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 04.07.2007
Compania DTH Television Grup, care detine serviciul de televiziune prin satelit Boom TV, va investi in acest an doua milioane de euro sume nete in promovare, a declarat pentru ZF Ionut Bodea, director de marketing Boom TV. Compania are in prezent peste 30.000 de clienti si are ca tinta pentru sfarsitul acestui an cresterea numarului de abonati la 100.000, a adaugat el. Compania a lansat o campanie de abonare, care va fi promovata prin intermediul unei caravane care va trece prin 170 de orase din tara. Compania, care detine in prezent cel mai mic numar de clienti de pe piata locala de servicii de televiziune prin satelit, mizeaza pe cresterea bazei de abonati prin includerea in grila de programe a unor canale proprii TV, care difuzeaza filme, meciuri din campionatele de fotbal din Spania si Italia, si meciuri din NBA si NHL. Ion ut Bodea nu a dorit sa ofere detalii despre cifra de afaceri a companiei pe anul trecut si nici estimari pentru anul in curs.