Card de reduceri de la Alpha Bank, pentru fidelizarea clientilor

Autor: Liviu Chiru 21.06.2007
Alpha Bank incearca sa isi fidelizeze clientii, oferind "la pachet" cu creditele de mare valoare un card pe baza caruia pot obtine reduceri sau alte facilitati la o serie de parteneri comerciali. Cardul, denumit Alpha Club, va fi oferit gratuit clientilor persoane fizice care au contractate credite insumand peste 30.000 de euro. Printre partenerii comerciali care vor oferi reduceri membrilor programului "Alpha Club" sunt distribuitori de autoturisme, produse de lux, mobilier, electrocasnice, agentii de turism sau lanturi hoteliere. Pe fondul scaderii dobanzilor si al intensificarii concurentei, bancile sunt tot mai expuse riscului ca beneficiarul de credit sa apeleze la refinantarea creditului. Desi fidelizarea clientilor este un subiect dezbatut de bancheri inca de anii trecuti, pana acum s-au vazut putine miscari pe piata. Car dul Alpha Club este primul produs de acest tip oferit pe piata locala. In general, astfel de servicii sunt atasate cardurilor de credit, alaturi de servicii de asigurari sau asistenta. BRD-SocGen a lansat anul trecut un card dedicat exclusiv platilor de facturi.