L'Occitane, planuri pentru trei noi magazine pe piata locala

Autor: Ioana David 09.06.2008
Grupul A&D Pharma va deschide anul acesta un magazin sub brandul L'Occitane in Republica Moldova, la Chisinau , iar pe piata locala sunt programate deschideri pentru minimum trei magazine anul acesta si in primele luni din 2009. In iulie, compania va inaugura un magazin in Timisoara investitia fiind de circa 100.000 de euro. In prezent sunt operationale cinci unitati L'Occitane, trei in Bucuresti, una in Cluj (in Polus Center) si una in Constanta (Tomis Mall). Produsele L'Occitane se mai vand si prin intermediul unor spatii special amenajate in farmaciile Sensiblu. "Anul trecut vanzarile produselor L'Occitane au trecut de un milion de euro, iar pentru 2008 vizam o crestere de 50-60%", a spus Lucia Ciuhureanu, brand manager L'Occitane. Primul magazin L'Occitane pe piata locala a aparut in 2005. Com pania are peste 1.000 de magazine. Pe plan local, produsele L'Occitane sunt aduse de A&D Pharma, grup care cuprinde farmaciile Sensiblu si distribuitorul Mediplus.